WYNAJEM SPRZĘTU

Elektrostymulator

Zastosowanie elektrostymulatora i elektrod tens w terapii prądami tens

Czy chcecie dowiedzieć się więcej o leczniczych możliwościach terapii za pomocą elektrostymulacji?

Początków rozważań nad zastosowaniem elektrostymulacji w celach leczniczych należy szukać już w czasach starożytnego egiptu. Egipcjanie wierzyli, że nadepnięcie na drętwe elektrycznąmoże wybawić ich od bólu. Na szczęście postęp techniki, i możliwość stworzenia nowoczesnych urządzeń do elektrostymulacji uwolniły nie tylko homo sapiens lecz i drętwe pawika od niepotrzebnych męczarni.

Nadejście ery nowoczesnego elektrostymulatora poprzedziły jednakże lata badań nad leczniczymi właściwościami zastosowania prądów tens. Wymienić tu należy przede wszystkim serię badań nad elektrycznością przeprowadzonych przez profesora farmakologii, Christiana Heinricha Ernsta Bischoffa (1781- 1861)  oraz przez późniejszego laureata nagrody nobla Waltera Hermanna Nernsta (1864-1941).

Dopiero dzięki latom eksperymentów naukowych popartych postępem technicznym z drugiej połowy XX wieku, możliwe stało się zastosowanie prądów tens, w celach leczniczych, na podstawie konkretnych analiz naukowych.

Terapię prądami tens zaczęto stosować już nie tylko na dolegliwości bólowe nerwów, lecz także do wszystkich innych terapii przeciwbólowych za pomocą prądów tens, oraz do ogólnego polepszenia siły i kondycji mięśni.

W jaki sposób działa elektrostymulacja za pomocą elektrostymulatora tens?

Organizm ludzki wytwarza miniaturowe impulsy elektryczne, jako reakcję na impulsy ze świata zewnętrznego lub bezpośrednio z wewnątrz organizmu. Odbieranie i analizowanie tych impulsów umożliwia odpowiednią reakcję, i gwarantuje przeżycie. Za pomocą informacji przenoszonych poprzez impulsy elektryczne możliwe jest poruszanie, odczuwanie zimna, gorąca, radości, strachu, lub bólu. W szczególności układ mięśniowy zależny jest od prawidłowego przekazywania impulsów elektrycznych.

Elektrostymulator tens ems naśladuje te niewielkie impulsy elektryczne naturalnie wytwarzane przez komórki nerwowe. Organizm ludzki interpretująć te sygnały jako własne, jest w stanie odpowiednio zareagować. Za pomocą prądu staje się tak więć możliwy zarówno trening mięśni, jak i poprawa krążenia, czy odprężenie lub wyciszenie.

Także za odczuwanie bólu odpowiedzialna jest odpowiednia analiza impulsów elektrycznychprodukowanych przez organizm ludzki. Impulsy elektryczne, wytwarzane w komórkach nerwowych, są przekazywane do tkanek, i później do odpowiedniego centrum w mózgu, gdzie są analizowane. Wieloletnie badania naukowe udowodniły, że zdolność odczuwania bólu, zależna jest od prawidłowego zinterpretowania sygnału elektrycznego. Jednakże jeżeli impuls elektryczny zostanie zakłócony przez sygnał mocniejszy, i nie będzie w stanie przejść przez rogi przednie mózgu, z powodu braku możliwości analizy, odbieranie bólu stanie się niemożliwe. Inną dodatkową funkcją elektroterapii jest wydzielanie endorfin (hormonu szczęścia).

Elektroterapia przeciwbólowa za pomocą prądów tens jest terapią bez skutków ubocznych. Zakup elektrostymulatora to krok do życia bez cierpienia i możliwość terapii przeciwbólowej w domu.

Skuteczna terapia za pomocą elektrostymulatora zależna jest między innymi od następujących czynników:

1. Wyboru prawidłowych parametrów: Częstotliwości, czasu trwania impulsu, natężenia prądu, rodzaju fali
  2. Prawidłowego umiejscowienia elektrod tens.

Ustawienie parametrów do elektrostymulacji oraz umiejscowienie elektrod tens należy dopasować do celów elektroterapii, do długości trwania elektrostymulacji i do przebiegu dolegliwości, jak i do rodzaju terapii za pomocą urządzenia elektrostymulacyjnego. Zaletą terapii za pomocą prądów tens lub ems jest możliwość umiejscowienia elektrod lub sond, dokładnie tam gdzie sobie tego życzymy, dzięki czemu możliwe jest wywołanie zamierzonych efektów, w zależności czy wypowiadamy walkę bólowi, czy naszym kilogramom.

Przegląd wszystkich elektrostymulatorów dostępnych w naszym sklepie. Zapoznajcie się Państwo z naszą szeroką ofertą urządzeń do elektrostymulacji!

Oferujemy Państwu 3-lata gwarancji oraz 30 dni na zwrot bez żadnego ale! Elektrostymulatory tens-ems nasza oferta!

Chcecie dowiedzieć się więcej na temat naszych elektrostymulatorach mięśni, możliwości ustawienia parametrów EMS  urządzeniach elektrostymulacyjnych.